החכי"ת המורחקת מגיבה: "חברי הממשלה מנסים להפחיד אותי"

איתי גדסי 1 Comment on החכי"ת המורחקת מגיבה: "חברי הממשלה מנסים להפחיד אותי"

ח"כ סתיו שפיר מגיבה להחלטת ועדת האתיקה המורה על הרחקתה ממליאת הכנסת למשך שבוע ימים ואומרת: "חבורת הפחדנים המושחתת בממשלה חושבת שהיא תוכל להכניע אותנו"

ישיבת ממשלה | אילוסטרציה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) שהורחקה ממליאת הכנסת למשך שבוע על פי החלטת ועדת האתיקה בשל קריאותיה לעבר חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שכללו את המילה "מושחת", מגיבה לעונש שהושת עליה.

"הפחדנים בקואליציה מנסים להשתיק אותי" אמרה והוסיפה: "ועדת האתיקה מעולם לא עשתה דבר כדי לעצור את האיומים של חברי הקואליציה".

לדבריה: "הממשלה עושה צעד חריג של פחדנים שמנסים להשתיק אותי אחרי שחשפתי את השחיתות של מיקי זהר וחבריו בקואליציה, אנשים שגנבו כספי ציבור והעבירו אותם למטרותיהם האישיות במקום לשרת את אזרחי ישראל. מאז שהתחלתי לחשוף את סיפורי השחיתות הללו – שחלקם כבר עוגנו שחור על גבי לבן בדוחות מבקר המדינה – חברי הממשלה מנסים להפחיד אותי, לאיים עלי, ולמנוע מהציבור ששלח אותי לכנסת שאייצג אותו בדיונים הכי חשובים על חיינו".

"ועדת האתיקה מעולם לא עשתה דבר כדי לעצור את האיומים שהגיעו מחברי הקואליציה נגדי, או על מנת להגן עלי מפני אמירות, קללות והכפשות שכל יעודן היה להרחיק אותי מוועדת הכספים ולאפשר לפוליטיקאים להמשיך לסחור בכספי ציבור. חבורת הפחדנים המושחתת בממשלה חושבת שהיא תוכל להכניע אותנו, אבל הם טועים. אני אמשיך להילחם למען הציבור הישראלי ולהגיד את האמת – ושום דבר לא יעצור אותי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הציבור הישראלי לא ביקש ממך שתייצגי אותו, מקסימום את מייצגת את ישראל החדשה